در این قسمت عنوان قرار میگیرد
قسمت متن قرار میگیرددر این قسمت متن قرار میگیرددر این قسمت متن قرار میگیرددر این قسمت متن قرار میگیرددر این قسمت متن قرار میگیرددر این

تعیین درصد و مبلغ بستانکاری طرف حسابها

  • تعیین درصد یا مبلغ جهت محاسبه پورسانت، کارمزد یا سهم هر یک از طرف حسابها از هر خدمت
  • امکان حذف و ویرایش تنظیمات انجام شده
  • صدور سند حسابداری خودکار برای هر یک از طرف حسابها در لحظه صدور فاکتور فروش
  • تخصیص پورسانت بر اساس کاربران ارائه دهنده خدمت مورد نظر

انبار کالا

  • اتصال هوشمند نرم افزار در زمان خرید و فروش به سیستم انبار
  • مشاهده مبلغ خرید و فروش و تاریخ آن در گزارشات انبار
  • ثبت کد یا سریال کالا در زمان خرید، اخذ گزارش (خرید، مرجوع، فروش، برگشت از فروش) کالاها بر اساس کد آنها و فروش کالا بر اساس کد
  • کنترل موجودی کالا در زمان صدور فاکتور فروش
  • محاسبه بهای تمام شده خرید هر کالا و کنترل اتوماتیک آن در زمان فروش جهت جلوگیری از فروش کالا به مبلغ کمتر از بهای تمام شده
  • کنترل موجودی کالا و اخطار قبل از اتمام آن
  • نمایش موجودی ریالی کالا

تعریف خریداران و فروشندگان

  • معرفی اشخاص و شرکت‌ ها به عنوان خریدار، فروشنده یا هر دو به تعداد نامحدود
  • اختصاص کد حسابداری اتوماتیک و دستی به طرف حسابها
  • تعیین سقف بدهکاری برای طرف حسابها جهت جلوگیری از فروش نسیه بیش از سقف بدهکاری تعیین شده
  • دستیابی به اطلاعات مربوط به راههای ارتباطی (شماره تماس، آدرس و...) طرف حسابها
  • امکان انتخاب خریداران و فروشندگان در فرم های خرید و فروش بدون نیاز به تایپ آن
  • امکان ویرایش اطلاعات
  • امکان غیر فعال نمودن طرف حساب در صورت قطع همکاری

تهیه نسخه پشتیبان

  • امکان محافظت از اطلاعات و داده ها در نرم افزارهای حسابداری یکی از اولین اولویتها برای انتخاب یک نرم افزار مناسب است؛ چرا که پاک شدن اطلاعات ممکن است موجب از کار افتادن کل کسب و کار شود و برای بازگرداندن آن (البته اگر بشود) باید هزینه گزافی پرداخت شود. در نرم افزار سهند شما قادر هستید در هر لحظه نسبت به تهیه نسخه پشتیبان اقدام نمایید. بهتر است همواره به صورت مرتب از اطلاعات خود بکاپ تهیه نمایید. با این کار مطمئن می شوید که داده های شما همیشه جدید است و اگر مشکلی هم برای آن به وجود بیاید تنها بخش کوچکی از آن را از دست می دهید نه همه آن را. پیشنهاد ما این است حتما در پایان هر روز کاری نسخه پشتیبان را تهیه و آن را در رسانه های ذخیره سازی مطمئن نگهداری نمایید. اگر در کامپیوتر خود ذخیره سازی نسخه پشتیبان را انجام می دهید، پیشنهاد می گردد از درایو D برای این کار استفاده نمایید.

اتصال دستگاه بارکد خوان

  • امکان اتصال دستگاه بارکد خوان به نرم افزار
  • ثبت کد کالا در زمان خرید و انتخاب کالا بر اساس بارکد در زمان فروش، با استفاده از بارکدخوان

اتصال Pc-POS به نرم افزار

  • امکان اتصال دستگاه پوز شرکت ها یا بانک های مختلف مانند آسان پرداخت، بانک کشاورزی و .... به نرم افزار
  • استفاده از چندین دستگاه پوز
  • استفاده از دستگاه های پوز به صورت پورت شبکه و COM

سیستم فروش شارژ و بسته های اینترنتی مستقیم

  • خدماتی که بابت فروش در پنل اینترنتی سهند ارائه می گردد به شرح ذیل می باشد:
  • شارژ اعتباری، شارژ دایمی، شارژ وایمکس، بسته های اینترنتی ( روزانه، هفتگی، ماهانه و نسل چهار ثابت) در قسمت ایرانسل
  • شارژ اعتباری در قسمت همراه اول و رایتل
  • شارژ شماره همراه به صورت مستقیم
  • امکان شارژ دلخواه
  • اطلاع رسانی از طریق پیامک به مشتری در لحظه صدور فاکتور فروش
  • محاسبه 3 درصد کارمزد (سود خالص) به ازای فروش هر شارژ در همان لحظه صدور فاکتور و اضافه شدن آن به حساب درآمد دفتر
  • انجام محاسبات، صدور اسناد حسابداری و محاسبه درآمد فروش به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار
  • افزایش موجودی پنل اینترنتی سهند از طریق درگاه بانکی و کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب در خود نرم افزار
  • تهیه کلیه گزارشات فروش، کارمزد، شماره همراه شارژ شده و.... در بازه زمانی مختلف

سیستم اطلاع رسانی پیامکی هوشمند

  • ارسال پیامک خوش آمدگویی
  • تهیه متن پیامک دلخواه و تنظیم زمان ارسال آن به ازای هر زیر مجموعه
  • ارسال فاکتور مشتری به صورت پیامک در لحظه تایید فاکتور
  • جستجوی شماره همراه های ثبت شده در فاکتور مشتریان بر اساس تاریخ مراجعه و خدمات ارائه شده و ارسال پیامک به ایشان
  • تفکیک هزینه پیامک های ویژه، معمولی و انبوه
  • محاسبه هزینه پیامک ها بر اساس پیامک های رسیده به گوشی و برگشت هزینه شماره های بلاک شده
  • امکان تهیه گزارش از پیامک های ارسال شده و برگشتی به تفکیک کاربر ارسال کننده، تاریخ ارسال، نوع ارسال(ویژه، معمولی و انبوه)

خرید کالا و مرجوعی

  • امکان ثبت خرید به صورت نقدی و نسیه
  • امکان انتخاب کالای مورد نظر بدون نیاز به تایپ آن
  • ثبت کالای خریداری شده با استفاده از بارکد خوان
  • مرجوع نمودن کالاها بر اساس فاکتور خرید
  • صدور اسناد حسابداری خودکار خرید و مرجوعی

تعیین سطوح دسترسی و ثبت عملکرد کاربران

  • انتخاب سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران جهت جلوگیری از دسترسی آنها به همه بخش های نرم افزار
  • انتخاب سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران جهت جلوگیری از دسترسی آنها به همه گروه های خدمات
  • بروز رسانی دسترسی کاربران به نرم افزار در حین فعالیت آنها
  • امکان پیگیری زمان انجام تمامی فعالیت ها به همراه نام کاربر مربوطه

تعریف خدمات و زیر مجموعه خدمات

  • تعریف گروه خدمات و زیر مجموعه آنها به تعداد نامحدود
  • امکان انتخاب کد تفصیل جداگانه برای هر یک از خدمات جهت تفکیک در اسناد حسابداری و دستیابی به گزارشات دقیق
  • امکان تعیین نوع صندوق دریافت وجه برای هر گروه از خدمات (اختصاص یک باجه به دریافت و پرداخت وجه یا دریافت وجه توسط هر یک از باجه ها)
  • برای هر گروه از کالا و خدمات می توان نوع صندوق دریافت وجه (صندوق متمرکز یا دریافت در صندوق شخصی) را تعیین نمود.
  • امکان انجام تنظیمات مالیات بر ارزش افزوده جهت محاسبه خودکار آن در زمان صدور فاکتور فروش و خرید
  • امکان انجام تنظیمات مبلغ خدمات برای تغییر یا عدم تغییر آن توسط کاربران در زمان صدور فاکتور فروش
  • امکان تعریف تعداد برای کالاها جهت اخطار اتمام آن
  • انجام تنظیمات برای کنترل موجودی پنل ها و بانکها جهت جلوگیری از صدور فاکتور فروش در زمان اتمام موجودی

فروش و صدور فاکتور

  • امکان صدور فاکتور فروش در حوزه شرح وظایف هر کاربر
  • مشاهده موجودی کالا و قیمت قبل از صدور فاکتور فروش
  • امکان درج نام و نام خانوادگی و شماره همراه مشتری
  • امکان ایجاد مشتری جدید در لحظه صدور فاکتور
  • امکان حذف و تغییر مبلغ و تعداد هر یک از اقلام فاکتور
  • امکان مشاهده اطلاعات فاکتور قبل از تایید آن
  • امکان چاپ فاکتور به صورت حرارتی و معمولی
  • امکان انتخاب 6 نوع دریافت وجه از مشتری

صندوق شخصی و صندوق مرکزی مکانیزه

  • می توان به تعداد کاربران، صندوق شخصی و در صورت تمایل صندوق متمرکز تعریف نمود.در صورت تعریف صندوق متمرکز، کاربر صادر کننده فاکتور به صورت سیستمی می تواند فاکتورهای تایید شده را مشاهده نماید.
  • برای هر تعداد کاربر می توان کد تفصیل (کد حسابداری) تعریف نمود تا در صندوق های شخصی، دریافتی های هر باجه تفکیک گردد.
  • نوع دریافت وجه از مشتریان را (نقدی، الکترونیکی، نقدی/الکترونیکی یا نسیه) در صندوق می توان انتخاب نمود.
  • در حالت دریافت الکترونیکی، از میان بانکها و پوز های تعریف شده، می توان انتخاب نمود.
  • در حالت دریافت الکترونیکی وجه از طریق دستگاه پوز ، کاربر فاکتور را صادر می نماید و نرم افزار به طور خودکار به دستگاه پوز متصل می گردد. با مشاهده پیغام دستگاه پوز، مشتری کارت خود را کشیده و رمز کارت را وارد می نماید. در صورت موفق بودن تراکنش، فاکتور به صورت خودکار تایید می گردد.(PC-POS)
  • در زمان تایید یا صدور فاکتور به صورت نسیه، لیست مشتریان را می توان مشاهده نمود.
  • پس از تایید فاکتور در صورت تمایل می توان صورتحساب مشتری را به صورت پیامک به وی ارسال نمود.

کدینگ پویا و قابل تنظیم

  • امکان تغییر کدینگ پیش فرض بین بخش پیشخوان و حسابداری نرم افزار
  • امکان استفاده دفاتر با حجم اطلاعات مالی زیاد و حسابداران خبره و نیز دفاتر کوچک

به روز رسانی آنلاین نرم افزار و پایگاه داده

  • بروزرسانی آنلاین نرم افزار بدون نیاز به تماس با پشتیبانی

راهنمای الکترونیکی تصویری جامع

  • راهنمای تصویری کامل و گام به گام
  • امکان چاپ و جستجوی مطالب و کلمات کلیدی
  • قابلیت اجرای راهنمای نرم افزار بر روی تمامی ویندوز ها

سیستم اتوماسیون اداری

  • به هر دفتر شماره اختصاصی دبیرخانه تعلق می گیرد.
  • به انجمن ها و دفاتر (درون سازمانی) می توان به صورت مکانیزه نامه ارسال نمود.
  • برای سازمان های خارجی می توان به صورت مکانیزه نامه را در دبیرخانه ثبت نمود.
  • برای هر نامه می توان ارجاع، عودت، رونوشت و .... انجام داد.
  • برای هر نامه می توان به تعداد نا محدود فایل پیوست نمود.
  • برای هر دفتر می توان به تعداد نا محدود نامه ثبت نمود.

سیستم بایگانی الکترونیکی

  • نامه ها، بخشنامه ها و کلیه اسناد کاغذی دفاتر در نرم افزار ثبت و ذخیره می گردد.
  • فایل ها به صورت کد شده در پایگاه داده ثبت و ذخیره می گردد.
  • می توان به تعداد نا محدود فایل و سند در سیستم ثبت و ذخیره نمود.
  • فایل ها را به صورت گروه بندی و موضوع بندی می توان در سیستم بایگانی نمود.
  • کلیه کاربران به جستجوی پیشرفته بایگانی ها می توانند دسترسی داشته باشند.

حسابداری آسان و کاربردی برای افراد مختلف با هر سطح دانش

  • نرم افزار دارای هسته حسابداری چهار سطحی (گروه، کل، معین و تفصیل) می باشد.
  • صدور اسناد حسابداری به صورت دستی نیز امکانپذیر می باشد.
  • از مرور حسابها به همراه گردش آنها می توان گزارش تهیه نمود.
  • کدینگ استاندارد اولیه در نرم افزار تعریف شده است.
  • اسناد را با انتخاب پارامترهای متنوع می توان به صورت پیشرفته جستجو نمود.
  • سال مالی جدید می توان تعریف نمود.
  • گزارشات استاندارد مالی و حسابداری می توان تهیه نمود.

آمار، نمودار و گزارشات متنوع و مدیریتی

  • در بازه های زمانی متفاوت می توان گزارشات مدیریتی و تحلیلی تهیه نمود.
  • در بازه های زمانی متفاوت می توان گزارشات تحلیلی بر اساس گروه کالا و خدمات تهیه نمود. در بازه های زمانی متفاوت می توان گزارشات تحلیلی و ساده درآمد و هزینه به تفکیک ماه تهیه نمود.
  • در بازه های زمانی متفاوت می توان گزارشات تحلیلی عملکرد کاربران تهیه نمود.
  • انواع نمودار ها و جداول را به دلخواه می توان تعریف نمود.
  • جهت تحلیل های متنوع آمار ها می توان از فرم های گزارش ساز پیشرفته و حرفه ای استفاده نمود.

صدور اسناد حسابداری خودکار

  • صدور خودکار اسناد خرید، فروش، مرجوعی و برگشت از فروش
  • صدور خودکار اسناد مالیات بر ارزش افزوده
  • صدور خودکار اسناد مربوط به سهم کارشناسان، کارمندان، شرکتها و .... بر اساس تنظیمات انجام شده در نرم افزار
  • صدور خودکار اسناد هزینه ها، انتقال بین موجودی های نقدی و بانکی و ....

کلاینت / سرور – چند کاربره

  • به تعداد نا محدود می توان کاربر و کد تفصیل مربوط به هر یک از آنها تعریف نمود.
  • نام و زمان همه فعالیت ها به همراه نام کاربران مربوطه در نرم افزار ثبت می گردد.
  • در صورت اضافه شدن سیستم های جدید در دفتر، برای نصب نرم افزار محدودیتی وجود ندارد.
  • اطلاعات در سرور مرکزی مستقر در دفتر ثبت می گردد.

نسخه پرتابل – مدیریت از راه دور

  • مدیران دفاتر می توانند اطلاعات دفتر پیشخوان خود را از طریق آی پی استاتیک آن در هر نقطه از دنیا به صورت آنلاین مشاهده نمایند.
  • فعالیت های دفتر به صورت لحظه به لحظه قابل مشاهده می باشد.
  • نسخه پرتابل دارای امکانات کامل نسخه اصلی می باشد.

سیستم نوبت دهی

  • امکان نوبت دهی سیستمی و دستی
  • امکان تعریف چند خدمت برای یک باجه
  • امکان تعریف یک خدمت برای چند باجه
  • امکان شناور کردن خدماتی که همه کاربران بعد از وظیفه اصلی خود می توانند آن را فراخوانی نمایند
  • امکان غیر فعال کردن خدمات و نیز فعال کردن مجدد خدماتی که قبلا غیر فعال شده
  • امکان مشاهده تعداد شماره های فراخوانی شده برای هر کاربر
  • گروه نرم افزاری سهند در راستای توسعه نرم افزار، قابلیت های جدیدی را به نرم افزار افزود که آماده به روز رسانی می باشد.
    به گزارش روابط عمومی گروه نرم افزاری سهند، در راستای توسعه نرم افزار جامع مدیریت دفاتر پیشخوان دولت سهند، قابلیت های ذیل به زیر سیستم های آن افزوده شد و آماده ارائه Update-iconمی باشد:
  • امکان حذف فاکتور و حذف خودکار سند حسابداری آن
    این قابلیت به درخواست اکثریت مدیران دفاتر به نرم افزار اضافه شد. با حذف یک فاکتور، سند حسابداری آن نیز به صورت خودکار به حذف شده تغییر می یابد.
  • امکان تعریف پورسانت، سهم، کارمزد و... به صورت اعشار و نیز امکان ویرایش تنظیمات قبلی
    به درخواست آقای ناظمی از استان خراسان رضوی، در این نسخه این امکان فراهم شد تا مدیران بتوانند درصد پورسانت، سهم و... را به صورت اعشار نیز تنظیم نمایند و از سوی دیگر بتوانند تنظیمات صورت گرفته در این خصوص را ویرایش نمایند.
  • امکان انتخاب نوع متن پیامک فاکتور به مشتریان
    به درخواست تعدادی از مدیران دفاتر در این نسخه از نرم افزار مدیران می توانند یکی از دو نوع متن تهیه شده را جهت ارسال فاکتور به صورت پیامک، انتخاب نمایند.
  • امکان تعریف سقف بدهکاری برای هر یک از طرف حسابها
    به درخواست آقای شیخ زاده از استان تهران، امکان تعیین سقف بدهکاری برای هر یک از طرف حسابها در این نسخه قرار داده شد. بدین ترتیب کاربران مجاز به فروش نسیه بیش از مبلغ سقف بدهکاری نخواهند بود.
  • امکان تعیین اخطار اتمام موجودی برای کالاها
    به درخواست تعدادی از مدیران دفاتر در این نسخه این امکان فراهم شد تا کاربران بتوانند برای هر یک از کالاها، حداقل تعداد جهت اخطار اتمام موجودی تعریف نمایند. بدین ترتیب زمانی که تعداد کالا در انبار کاهش یافت و به تعداد تنظیم شده جهت اخطار رسید، در صفحه نرم افزار پیغامی مبنی بر رو به اتمام بودن کالاها را مشاهده خواهید نمود.
  • امکان ذخیره فیلترهای صورت گرفته در گزارشها
    به درخواست تعدادی از مدیران در این نسخه از نرم افزار این امکان فراهم شده است که کاربران بتوانند فیلترهایی که برای جستجو در گزارشها انجام می دهند ذخیره نمایند تا در دفعات بعدی نیاز به فیلتر مشابه نداشته باشند و با استفاده از فایل ذخیره شده، فیلتر مورد نظر را در گزارش اجرا نمایند.
  • اضافه شدن نوع دریافتهای نسیه/الکترونیکی و نسیه/نقدی در فاکتور فروش
    به درخواست آقای جهانی از استان مازندران، نوع دریافت نسیه/الکترونیکی (بخشی از مبلغ به صورت الکترونیکی دریافت و مابقی آن در حساب بدهکاری مشتری منظور می گردد) و نسیه/نقدی (بخشی از مبلغ به صورت نقدی دریافت و مابقی آن در حساب بدهکاری مشتری منظور می گردد) به فاکتور فروش اضافه شد. لازم به ذکر است آخرین نسخه نرم افزار و پایگاه داده به شرح ذیل می باشد و مدیران محترم می توانند جهت به روز رسانی آن اقدام فرمایند: آخرین نسخه نرم افزار 960059 آخرین نسخه پایگاه داده 960109
  • شرایط ویژه بازاریابی مختص دفاتر مجهز به نرم افزار سهند از تاریخ از تاریخ 96/06/25 آغاز می گردد.
  • به اطلاع مشتریان گرامی می رساند ، گروه نرم افزاری سهند از دفاتر مجهز به نرم افزار در سراسر کشور به صورت 3 ماهه از تاریخ 96/06/25 الی 96/09/30، دعوت به همکاری می نماید. دفاتری که تمایل دارند در بخش بازاریابی با این گروه همکاری نمایند می توانند در بازه زمانی مذکور از پورسانت ویژه ای بهره مند گردند . جهت اطلاع از این شرایط، با شماره تماس 09379953838 و یا آیدی " sahandsupport " در تلگرام، با ما در ارتباط باشید.
  • متقاضیان خرید نرم افزار در استانهای خراسان رضوی و اصفهان ، درخواست خود را از طریق نمایندگان استانی پیگیری نمایند.
  • به گزارش روابط عمومی گروه نرم افزاری سهند ، این گروه در استانهای خراسان رضوی و اصفهان دارای نمایندگی می باشد . متقاضیان خرید نرم افزار در استانهای مذکور می بایست درخواست خود را از طریق نمایندگان فروش در این استانها پیگیری نمایند.
    نماینده استان اصفهان : آقای سیدحسین موسوی مدیر دفتر پیشخوان دولت شماره 72131023 - تلفن تماس 09131188899
    نماینده استان خراسان رضوی : آقای سعید ناظمی مدیر دفتر پیشخوان دولت شماره 72191080 - تلفن تماس 09151843129

قیمت نرم افزار سهند 1.200.000 تومان می باشد. شما به دو روش نقدی و اقساط می توانید نسبت به خرید نرم افزار اقدام نمایید. در صورت خرید نقدی، 10 درصد تخفیف به شما تعلق می گیرد که پس از کسر آن مبلغ 1.080.000 تومان پرداخت خواهد شد. خریدارانی که به صورت نقدی خرید می نمایند، در صورت عدم تمایل به استفاده از نرم افزار، می توانند درخواست خود را حداکثر تا 15 روز پس از تاریخ نصب، به پشتیانی اعلام نمایند تا وجه مورد نظر بدون هیچ قید و شرطی مسترد گردد. در خرید اقساط مبلغ 600,000 تومان به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ طی اقساط 2 ماهه (هر ماه 300,000 تومان) پرداخت می گردد. پس از تعیین نحوه خرید، مبلغ آن را به کارت شماره 6221061074725856 بانک پارسیان به نام امیر فراقی وایقان واریز و پس از دریافت کد پیگیری، فرم زیر را تکمیل و دکمه ارسال اطلاعات را انتخاب نمایید. بعد از طی مراحل فوق، نرم افزار از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد. از آنجا که نرم افزار می بایست توسط کارشناسان ما نصب گردد، لطفاً پس از دریافت آن، زمان نصب را با گروه پشتیبانی هماهنگ نمایید.